Khamis, 21 April 2011

BLOG PALING LUCAH DI MALAYSIA

salam blogger sekalian, mesti korang nak tahu kan blog paling lucah di malaysia  nie blog apa kan. aku pun x paham la kenapa ramai sangat nak datang singgah blog paling lucah di malaysia. nak kata blog lucah tak lucah sangat pun. header pun macam kartoon . serius blog budak nie entah apa2 ntah..
 Dah baru dalam dunia blog nie dok buat otai. serius wey blog nie macam apa ntah merapu. iklan merata-rata  tp earning boleh la .  yang peliknya aku nie. blog nie ada owang kata best... hahahahaha buat aku gelak pecah perut jer!!!! aku malas la nak cakap banyak pasal blong tu.. nah link hampa pi terjah ja blog tu. dah datang blog tu hampa komen kat bawah nie taw.. nak tengok pandangan hampa lak... huhuhu

11 ulasan:

Alysha Nur syahirah berkata...

acececece..... hahaha... aduyaiiii

Efipurpleshine berkata...

ahhahaa..
hampeh betul..
semua orang tertipu...

Syuxer berkata...

ceh...tertipu saya weh hahahah..baik punya hampa..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

aku dah exited giler ni... ek.. terkantoi lak.... hahaha

shezwan berkata...

tidak!! tipah tertipu!! ahah XD

Raja Nakal berkata...

huhuhu dah lima owang yang membalas mari kita tengok esok berapa owang yang terkena'

tikin berkata...

kerh..kerh..kerh..aku pOn tertipu gk..adeh..huhuhuuhu

Sylangster Pressure berkata...

best giler blog lucah tu..ces! haha

NURUL NAJWA berkata...

ahar~ blog dlm link 2 memg bess!! sabar je lah~

baem berkata...

aku tau.. search asiacrab kat google.. hahaha

MissSyarniFarida berkata...

errrrr, syarni tertipu di situ, ceitttt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI POST AKU

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u