Ahad, 20 Mac 2011

NAFSU SEORANG WANITA

GAMBAR SEKADAR HIASAN 



Nama ku julia.. aku seorang pekerja swasta.. Seperti biasa  aku akan balik kerja pd pkl 5 ptg ... Semasa kerja badanku dingin semacam.. Aku inginkan sesuatu yang dapt memuaskan nafsuku.. Apabila aku sampai je ke rumah aku dapati suamiku sedang menonton tv.. Aku segara mendapatnya.. Aku tidak dapat menahan nafsuku lagi...  aku pun minta dari suamiku.. selalunya memang ia susah untuk memberi tetapi pada hari tu dia memberiku satu kebahagian yang amat sangt... Ini peluang baik untuk aku lepaskan nafsuku. Maklumlah dari offisku lagi,aku menahannya... Aku mencapai tangannya dan perlahan memengang........ Wah besarnya.. agak luar biasa kepadatannya.. Aku memengang lagi.. Aku dapati panjangnya juga agak luar biasa.. kira-kira  10 cm panjangnya.. serius aku x percaya panjangnya sepanjang itu... aku pun meraba dari hujung hingga ke pangkal... Memang licin kulitnya.. aku  dengan gopohnya membuka smua bahagian luarnya . terserlahlah bahagiaan dalamnya didepan mataku.... ermMM!!. geramnya aku melihat isi yang terserlah.... aku tidak mahu gelojoh, untuk mendapat kenikmatan aku masukkannya kedalam mulutku... huh!! Memang rasa  besar..Sampai kerahang itu pun x habis masuk..  Kemudian aku menjilat kepalanya  dahulu.. setelah puas menjilat aku pun mengigit kepalanya... PERGHHH!! memang sedap a... serius x tipu.. sedap gila buah pisang raja nie.. memang dapat puaskan nafsu makan aku.. Aku memang lapar giler.. nasibla suamiku memahami kelaparan ku...

HAHAHAAHA!!!! reader jgan marah yer.. just NAKAL2 ...

25 ulasan:

nur berkata...

nakalnye.. ingat eskrem tadi.. eskrem pun boleh juge kan?..
JOM KE: ALL IN ONE

Raja Nakal berkata...

ish2.... lau nakal x per... eskrem tu x tahu ler...

iwan_dextrous berkata...

hahaha...igt ap td.hihi

hawiz berkata...

follow raja nakal..mmg nakal la..haha

atiEy_[azHa] berkata...

haha . target ais krim tadi .

Raja Nakal berkata...

aiskrim x panjang macam pisang huhuhu...

waniey honey berkata...

hekhekhek ! wt gempk je lwak dy niy ~ >_^

wasabi onee-san berkata...

ish2...... nakal nye..~

CahayaCintaIlahi berkata...

huhuhu..

topimagine berkata...

xpaham la... ada lucah2 ke.. saya aku xexpert bnda2 cm ni.. explain more detail.. hahaha

eRza farEeha berkata...

hahaha...lapar upenye..

kpah k-poh berkata...

"entry ni tak sesuai utk bacaan org tua mcm akak ni...""" haaaahaaa...

Malwanaz berkata...

ku baca..
berdebar..
terus membaca..
...ala..frust2..

*kalau lah time belajar otak leh cepat teraktif camni kan best

Aini Sastra berkata...

hahahha, ada-ada aja...

putryteya berkata...

husy... xbek tulis cam tu.. geli la baca.. hahha :D

+akufobia+ berkata...

da lama tak makan pisang.

::nuRuLaDHar:: berkata...

bhahahaa siot jek..adoi~~

da lama xmakan pisang..uhukkk

cik sakdi berkata...

ehh.. dah tau dah dia makan pisang. hahahaha

nitestalker berkata...

dabel meaning...!! lalu ku hempuk dengan dabel base si lawak nakal ni... apepun lawak ko memang nakal... huahauhuha

Yaya berkata...

ish,,nakalnye..huhu~

amranaiman berkata...

sedapnya makan pisang hahahaa. :D dah agak dah..

nida husna berkata...

hahahahaha,, suspen jer

deDetz berkata...

adoyaii..saya tengah makan nasi masa membaca ni..nak ter~...haha

4umyfans berkata...

sambung dari deDetz < nak ter sembur nasi yang saya kunyah tadi. hahhaiii....

pe2 pon, style bro.

misspurple berkata...

hahah bongek jela..nsa engatkan amnde laa..btw,suka blog nih,nsa follow awk :) keep it up !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u