Sabtu, 30 April 2011

GAMBAR KUCING YANG LAWAK

Korang mesti minat kucing yang comel kan.. tapi bagi aku gambar kucing lawak memang lawak. Telatah kucing nie menjadikan aku modal untuk entry aku... haha.. serius nakal...

kucing lawak
Kucing lawak
kalau nak tonton cerita nakal tu jangan ajak kucing yer.... ok... next picture.. lagi what the fish...
kucing lawak
kucing lawak

Nie serius  WTF, kucing nie bapak bodoh.. susu nie haram kau tahu.. hahaa.. kalau dah lapar sangat tu susu tin ada.. tibai jer kat dapur tu.. cap junjung ada jap teko ada... susu cap gantung je da lagi.. hahaha....

kucing lawak
kucing nakal


ini memang kucing nakal.. ish....redho jer la si tuan nyer tu.. entah-entah tengah syok... haha... kepada peminat fanatik kucing jangan biarkan kucing ada jadi begini yer... kucing nie kalau dah nakal memang nakal.. hahaha 




7 ulasan:

aEvOeCaEdOe berkata...

hahaha... lawak3

aza berkata...

hahahha...comel pa..
:)

cik bAtu berkata...

hhahaha...yang last tu gile !

kucarkacir berkata...

kahkahkah..
siot r..

pha is berkata...

kucing akhir zaman... mcm ni la.. hahaha

fatien ! berkata...

hahahaha

tikin berkata...

hahaha..nkal :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI POST AKU

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u