Khamis, 21 April 2011

perempuan paling celaka dan laknat di dunia

serius perempuan paling celaka dan laknat di dunia. paling  x boleh balah dia tatukan ayat kursi kat belakang badan dia. aku x taw la pulak kalau mana dia dapat suruh nie untuk ditatukan. serius celaka tahap teruk.. setakat ini aku tak penah age jumpa gambar ayat bible ditatukan...  aku minta perempuan paling celaka nie di laknat sampai ke nereka ke 7. pergh!! bapak begang aku ngan perempuan paling celaka ini.. 





ayat kursi dipersenda


serius aku tengok perempuan celaka nie tak dak nafsu lansung.. muka pun dah macam BA** .

3 ulasan:

sweet stalker berkata...

jgn marah sgt...kawal kemarahan tu.

kucarkacir berkata...

ish ish ish..ape nak jadi..

BdK_pUnCaK berkata...

ayat yasin????
ni ayat kursi la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI POST AKU

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u