Ahad, 25 September 2011

AIZA Gadis Melayu Hilang Dara Selepas Berkenalan Dengan Anak Datok


AIZA (bukan nama sebenar), 26, anak ketiga dari lima beradik: hilang dara selepas berkenalan dengan seorang lelaki bernama saiful yang merupakan Seorang Anak Datok


“Hidup saya mula menjurus ke arah perbuatan seks bebas bermula sejak usia 17 tahun selepas berkenalan dengan Saiful yang ketika itu berusia 18 tahun dari Alor Setar, Kedah.

Ketika itu saya bukan saja bangga menjadi teman wanita kepadanya disebabkan dia dikenali ramai di tempatnya tetapi Saiful yang selalu memberi wang dan membelikan pakaian berjenama menyebabkan saya mula gelap mata dan rela mengorbankan dara kepadanya.

Saya masih ingat semasa kami menyambut satu perayaan dan selepas melihat persembahan bunga api, Saiful mengadu tidak boleh memandu kereta kerana mengantuk dan memujuk saya supaya menginap di sebuah hotel tiga bintang.

Saya masih mentah ketika itu hanya menurut saja katanya, malah dia berkata akan menyewa dua bilik berasingan tetapi apabila tiba di hotel, dia beritahu semua bilik sudah penuh dan hanya ada satu bilik saja.

Pada malam itu jugalah mahkota diri saya diragut Saiful, malah kami beberapa kali terlanjur.

Bermula hari itu, kami sering melakukan perbuatan terkutuk itu, malah pernah beberapa kali melakukan seks dalam kereta berhampiran sebuah stadium di Alor Setar.

Saiful anak orang kaya kerana bapanya seorang ahli perniagaan terkenal. Setiap hari Sabtu, kami akan bertemu dan setiap kali kami berjumpa sekurang-kurang RM200 pasti masuk kocek.

Jumlah itu bagi saya yang hanya seorang pelajar tingkatan lima adalah cukup besar dan sebab itu saya tidak kisah untuk membiarkan dia meratah tubuh saya.

Setahun selepas berkenalan dengan Saiful, hubungan kami putus selepas dia melanjutkan pelajaran dalam bidang perniagaan di sebuah kolej swasta apabila dipaksa bapanya.

Saya yang seperti ketagih hubungan seks kemudiannya bertaut kasih pula kepada seorang pemain muzik berkumpulan yang terkenal, Azlan.

Hubungan saya dan Azlan hanya sekadar untuk melempiaskan keinginan seks masing-masing dan bukan kerana cinta.

Azlan juga seorang yang agak kaya, kacak dan digilai ramai gadis ketika itu membuatkan saya bangga diusung ke sana ke mari ketika dia melakukan persembahan jelajah negeri.

Saya berpisah dengan Azlan dua tahun kemudian dan selepas itu saya mula memburu lelaki kaya dan hidung belang tanpa mengira usia, namun tidak bagi lelaki biasa dan tidak berduit.

Ibu dan ayah tidak pernah bertegas dengan saya dan mereka hanya memberi teguran dan nasihat supaya meninggalkan kehidupan penuh dosa itu.

Pada usia remaja, saya tidak perlu bekerja seperti rakan yang lain, telefon saja lelaki yang saya kenal, mereka akan memberi saya wang dengan hanya perlu melayan nafsu dan tuntutan batin mereka saja.

Pada suatu hari, saya mendapat panggilan telefon daripada beberapa rakan yang mendakwa video seks mirip wajah saya tersebar di internet.

Saya tidak tahu siapa yang menyebarkannya kerana saya sudah tidur dengan beberapa lelaki dan akhirnya saya mengambil keputusan menetap bersama kakak sulung saya yang tinggal bersama teman lelakinya di sebuah rumah di Cheras, Kuala Lumpur.

Ibarat lari dari mulut buaya, masuk ke mulut naga, saya sedari sikap kakak dengan saya sama saja. Sebut sahaja nama kelab malam, semuanya kami tahu dan kakak yang bekerja di sebuah butik pakaian juga memperkenalkan rakannya kepada saya, malah ramai juga yang sudah 'cuba' saya.

Dua bulan kemudian, saya bekerja di sebuah butik kecantikan sebagai mengisi masa lapang pada waktu siang. Dengan wang gaji, saya membeli sebuah kereta supaya nampak mewah bagi mengaburi mata lelaki.

Jika lelaki itu kaya, tinggi jugalah habuan yang akan saya dapat asalkan melayan mereka sebaiknya.

Kadang kala, terbit juga penyesalan di hati saya mengenai tahap pendidikan, pekerjaan dan seluruh kehidupan saya.

Ada rakan yang saya jumpa sudah bertudung dan mengenal tikar sembahyang sedangkan saya, membaca surah al-Fatihah pun sudah lupa.

Kakak kedua saya sering menghubungi saya dan kakak dengan menasihatkan kami supaya pulang ke pangkal jalan tetapi semua itu saya balas dengan gelak tawa.

Kini, saya tidak pasti berapa lama lagi kami adik-beradik akan terus berada dalam keadaan tersesat begini, adakah Tuhan akan mengampunkan dosa kami yang sudah jauh tersesat ini.”

Sumber :MyMetro

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allah akan mengampunkan dosa mereka yang benar benar ingin bertaubat

Tanpa Nama berkata...

Pulang lah kejalan yg benar sebelum terlambat wahai hamba Allah

Tanpa Nama berkata...

sy juga insan y hilang arah.. iman y sgt lemah.. tpi jika ade kmahuan, cariiiilah jalan.. sdkit perkongsian.. em,, semua nikmat dosa awk dah rasa.. so ape lagi, cuba la rasa nikmat pahala plk.. dktkn diri dgn agama.. bykkn pergi masjid dan bertemu dgn org2 alim.. cuba tgglkn kwn lme dn cari kwn y dkt dgn Allah.. pasni gerenti awk akn rasa hidup awk lbih bermakna dan rasa disayangi.. harta dan duit tu ujian je tu wk.. bak kte mahir zain,insyaallah ade jln.. selagi nyawa bertaut bdan, selagi itu ade masa utk kembali ke pangkal jalan.. sbnrnya byk sgt dh sy dengar dn lihat org y buat dosa gila2 dn kembali ke pangkal jln ni meninggal dlm keadaan tubuh berbau wangi.. satu je cara, taubat nasuha..... iaitu taubat sebenar2 taubat dan xakn ulangi lgi.. assalamualaikum...

emmyafiq berkata...

Bg la no fon .. Bole call

Tanpa Nama berkata...

FREE VIDEO PORN ASIAN


FREE VIDEO PORN HARDCORE


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN PERAWAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SEMARANG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JOGJA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN BANDUNG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JAKARTA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MEDAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MAKASAR


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SMA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN KAMPUS


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN ABG


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN VIDEO MALAYSIA


FREE PORN VIDEO INDONESIA


FREE PORN VIDEO THAILAND






































































Balas Hapus

Adriana Lily berkata...

✦Photo polos : Tubuh Mulus di padu dengan susu Mungil Nan Indah dan Hot.✦

✦Photo Hot : Adegan Pasien Lagi Bugil Di Depan Dokter..Mantap Susunya✦

✦SiTembem Yang Bikin Greng : Kumpulan Memek Tembem..Mlenuk - mlenuk✦

✦Obat Pembesar Penis Herbal, Obat Peninggi Badan Herbal,Pemutih Wajah Dan Tubuh✦

✦Histeria Masturbation : Abg Hitam Manis Lagi Menahan Kenikmatan Berswalayan✦

✦Ngintip Tubuh Putih Mulus Toket Kecil Bikin Nafsu.Siapakah Dia.?✦

✦Live : Vespa Putih Jadi Saksi aku ngentot Gaya Dogy Style✦

✦Live : Sepasang Abg lagi Ngentot Sambil Berdiri..keren-keren✦

✦Abg Baru Gede Yang Suka Narsis Bila Pamer Memek✦

✦Kelakuan Aneh : Kumpulan Photo Bugil cewek Gokil✦

✦Sex Party Berbagai Gaya Ngentot Yang Fantastis & Hot✦

✦Ngentot abg & Om-Om : Ngentot Hot di Dalam Kamar Mandi✦

✦Abg Lagi Maen Chat Sambil Bugil : Lagi Pamerin Memek & susu Montok✦

✦Live : video mesum ngentot di kebun✦

✦Cerita Seks : Tante Mona Yang Montok Bikin Aku Tergoda..Ehmmm✦

✦Jilat Meki : Koleksi Photo Berbagai Gaya Jilat memek..Kegelian Nih Cewek✦


✦✦✦✦----------------PHOTO & VIDEO LIVE--------------

Koleksi Photo 1000 & Video Langsung Bisa di tonton tanpa download
=======================================================✦✦✦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u