Khamis, 31 Mac 2011

NAKAL: TUBUHKU DIJILATI

Selepas letih pulang dari kerja aku terus kebilik ku untuk baring keatas tilam.. HUUHSH!!!! aku lepaskan nafas lega dan puas hati kerana akhirnya aku dapat juga berehatkan diri....
jam menunjukkan pukul 1.00 ptg... Dah lima minit aku berehat.. Tiba-tiba dia dtg ke arahku dengan penuh kemesraan...Rupanya aku x tutup pintu bilik dan dia memang megekori aku dari aku mula membuka pintu rumahku. 

Dia terus mendapatkan ku.. Dia dtg ke pipiku dan mencium pipiku.... kemudian dia menjilat pipiku... Aku yang kegelian menolak ia dari menjilat aku... Tetapi dia tetap degil dia terus dtg kepada ku dan menjilat leherku... Jilatan dia sangat megagumkan seolah olah tidak mahu melepaskan aku...AHHH!!!!! aku dapat merasai misainya yang panjang dan tajam itu.. dia membuatkan aku rasa kegelian yang aneh... Kemudian ia menjilat teligaku pula.. aku dapat merasakan nafasnya diteligaku.Aku memang kegelian yang memuncak pada saat itu.. aku x dapat menahan lagi lalu menolaknya dari terus menjamah dan menjilatku..
Aku sangat letih ...Seriusly aku memang  x da mood pada hari itu untuk melayan dia... Tetapi dia tetap degil.. Kali nie dia menyentuh kakiku.. Aku dapat merasa kepalanya berada dan bermain di kakiku...

 Dia terus menjilat dan ingin bermanja dengan ku... Kali nie aku terpaksa membawa dia ke dapur... Geram betul aku ngan kucing nie.. aku nak rehat pun x leh... meow!!! meow dari tadi... so aku pun memberi ia makan dan meyambung tidur kembali... harap dia x menganggu aku lagi...




NAKAL X WAHAI BLOGGER LAIN,, KALAU ENTRY MACAM NIE MINAT JER ERK KORANG NAKA BACA... ISH!!!
KALAU YANG MASIH BARU NGAN RAJA NAKAL LEH TENGOK POST2 LAMA RAJA NAKAL...

14 ulasan:

Mish Apple berkata...

sume entri buat aku stim!! hahaha

nairaariaa berkata...

hee..da agak da kucing..lala~

Koding berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Koding berkata...

"Kalau goreng tentu sedap daging betis orang ni" kata kucing itu..

risa berkata...

ish ish ish..seb baik hari ni hari jemaat..kalo idak memang ada yg kena sumbat molot dah..hehehehe

Isteri Yang Comel berkata...

agak dah mesti kucen

ain revival berkata...

gatal la kucing tuh~alahaii..

Shidi Shah berkata...

dah agak kucing..haha

leeza berkata...

dh agk jugk:)

Rama2Ungu berkata...

hahaha...dah agak dah mmg kucennn...hahahaha.

farah wahedda berkata...

Dah agak comfrm kucing hahhahaha...ayat dia menghairahkan

CtMuni berkata...

lawak

mahfudzah berkata...

dah tahu mmg kucing.sbb anjing mcm xmungkin je..gajah lagi x msok akal..haha

qilanisa berkata...

sengal gile cite nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u