Khamis, 14 April 2011

CERITA LAWAK: LEMBU MAKI MANUSIA!! DASYAT!!!

Ayam  :  Manusia ni memang pentingkan diri sendiri!
Lembu : Kenapa kau kata macam tu?
Ayam  :  Tengoklah. Apa mereka buat kat aku!
Lembu :  Hah! Buat apa pulak?

Ayam  :  Aku ni bertelur hari-hari. Aku cadang naklah dapat anak dua tiga ekor. Orang kata ada juga waris aku bila aku dah tak de nanti. Tapi manusia ni memang tak berhati perut. Hari-hari dia orang makan telor aku, macam mana aku nak dapat anak!

Lembu :   Alah! Kau punya masaalah kecil aja!
Ayam  :  ?? Maksud kau?

Lembu :   Aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi malang. Rasa nak bunuh diri pun ada. Bayangkan, hari-hari manusia minum susu aku tapi sorang pun tak pernah panggil aku MAK!

Ayam  :   ?? (Dalam hati: Tak boleh pakai punya lembu!) 

3 ulasan:

Miss Eiza berkata...

HA HA HA .Masalah tul cik lembu ni..

mommyYen berkata...

huhu..memang lawak..

Razz berkata...

wow, blog anda semakin maju..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI POST AKU

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u