Khamis, 28 April 2011

CERITA LAWAK : PELANCONG LAYAN GADIS SEKSI DI HOTEL

PELANCONG LAYAN DIHOTEL( CERITA LAWAK)


Seorang pelancong singgah di sebuah hotel pada tengah malam. Pelancong itu meminta pekerja hotel memberikannya sebuah bilik katil single.

Tiba-tiba pelancong itu terlihat seorang gadis cantik dan seksi di lobi hotel. Dia meminta diri dari pekerja hotel untuk bertemu gadis tersebut. Setelah beberapa minit, pelancong itu datang bersama gadis cantik dan seksi dalam dakapannya.

"Saya sungguh gembira bertemu isteri saya di sini," katanya kepada pekerja hotel. "Saya nak bilik katil queen size".

Keesokannya, pelancong tersebut pergi ke kuanter untuk membayar sewa hotelnya. Dia sunnguh terkejut kerana sewa hotel itu sebanyak RM3000. Dengan perasaan marah dia berteriak. "Baru 1 malam aku di sini, kenapa terlalu mahal?".

"Betul, tuan baru 1 malam, tetapi isteri tuan sudah 7 malam menyewa di sini", kata pekerja hotel kepada pelancong. Dengan perasaan malu, pelancong itu membayar menggunakan kad kreditnya.

4 ulasan:

Unknown berkata...

haha ni ke bini curang ke apa..haha..pe kes da ada kat otel tu awal2? haha

Ms.ze berkata...

gadis tu betul2 bini die ke?

tokwan muda berkata...

esh esh sampai ati bini dier yer...

Tanpa Nama berkata...

Sampi mcm tu sekali ye, sdh lma ke bini dia bt keja tu?..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI POST AKU

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u