Selasa, 3 Mei 2011

ISTERI KANTOI CURANG SELEPAS SUAMI PULANG KERJA


```````````````````````````````````````
Suami mana yang tak begang bila isteri curang.. suami baru sahaja penat dari pulang kerja. datang jer rumah tengok isteri tengah curang dengan orang lain. kalau aku pun hangin.. selalu kalau isteri curang kantoi ini memang kena lanyak a dengan suami.. jantan tu comfirm lari punya.. dah wat salah kan.. silap2 lari dalam keadaan bogel.. tapi ada satu kes nie jantan tu tak lari... dan isteri kantoi curang pun  buat macam tiada dosa lansung... cuba korang tengok picture di bawah..










~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


isteri_curang_kantoi

jika anda suka blog saya please like my post.. harap dapat membantu trafik... terima kasih kepada yang like.. love u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u