Rabu, 23 Mac 2011

VIDEO LAWAK: NAK KATA BAGANG XJUGAK

HAHAHAHA!!!! 

VIDEO LAWAK!!!
SILA TEKAN BACA SELANJUTNYA UNTUK MENONTON VIDEO INI

14 ulasan:

+akufobia+ berkata...

haha.gatal tengok.padan muka.

noonaQQ berkata...

x baik kenekan org smpai mcm tu...

June Flizzow berkata...

adeii , betul betul kelakar . haha . sakit perut gelak

Saiful Nazmi berkata...

Hahaha... kalau kt luar negara, kompem kena tembak ni... huhuhu

Tok Esah berkata...

hahahaa

Kumpulan Puisi berkata...

hahahaha,, gokil!!

fatien ! berkata...

memang 'cerdik' ar video ni, haha.

diana berkata...

padan muka..
tak paham peraturan betul..
sila belajar mematuhi undang2..
wakakakakk

suri solehah berkata...

hahahaha..just 4 laugh..hakikatnya yang terlarang itu godaan..hehe

risa berkata...

pernah tengok kat tv neh..ish ish ish ada maksud tersirat tu...org2 zaman sekarang le neh...tunjuk berani tak bertempat..benda2 yg dilarang tu lah yg dia nak buat..haishhhh

YUL berkata...

ahahah, mmg sengal2 gile, tp terbaik

wanIey hOney berkata...

hehehehe !! klaka la ...

misza berkata...

dah sifat semulajadi manusia. yang dilarang tu la yang nak tau...

EB berkata...

hahaha.. padan muka..
Da salah nak marah lagi..
Do boh betul la.. Adoiiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u