Ahad, 25 September 2011

Pentingkah Dara Wanita Dalam Perhubungan?

Assalammualaikum reader sekalian, pasti kawan-kawan nak tahu apa pandangan lelaki terhadap kepentingan Dara wanita... berikut adalah komen dari blogger lelaki tentang kepentingan dara.

Kepada gurl lah, ini Bagi saya sebagai lelaki…
Ur all pernah beli barangan kat supermaket x?? Contohnya barangan makanan yang ada ‘SEAL’.. Adakah ur all nakkan makanan yang dah dibuka oleh orang lain dah i usik orang lain or dah terdedah? Dekat bungkusan tu pun biasenya dah tulis “dont accept if seal is broken” So, dara tu juga diciptakan ibaratnya seperti ‘SEAL’. Yang menggambarkan kesucian seseorang gadis tu.. Dara tu bukanlah perkara pokok tetapi pengertian ’suci’ tu yang paling utama.. 



Mungkin sebahagian besar gadis yang dah terlanjur ni akan bertaubat. Alhamdulillah.. Tapi ia boleh menimbulkan syak wasangka pada suami dimasa depan terutamanya tahap kesetiaan si isteri kepadanya.. Jika sejarah si isteri pernah di tebuk jantan-jantan lain, apakah jaminan bahawa dia takkan ulanginya dengan lelaki lain selepas berkahwin? 


Senang cerita, kalolah sebelum berkahwin dah banyak ‘batang’ dia rasa, adakah dia boleh berpuas hati dengan layanan suaminya sahaja?mungkin sepanjang pengalaman seks masa silamnya dia pernah rasakan prestasi-prestasi yang lebih hebat?Semestinya ingatannya takkan berhenti dari menginginkan rasa sehebat itu lagi.(kecuali bagi mereka yang dah benar2 bertaubat)

Tambahan pula, kalaulah si suami dah tertipu oleh isterinya (mean dah tak ‘ori’, tentulah suami tak puas hati. Sedangkan dia boleh dapat banyak lagi pilihan isteri dari gadis-gadis yang lebih baik dan original. Suami harapkan dialah yang merasmikan isterinya nanti, tetapi rupa-rupanya.. dah ada jantan lain rasmikannya.. Kalaulah unsur cinta sahaja menjadi pegangan perampuan semata-mata, lupakanlah..Cinta tu bukanlah ada jaminan akan 100% berkekalan. Yang akan kekal dan bertambah dalam perkahwinan ialah rasa hormat menghormati, tanggung jawab, dan kasih sayang. Kalaulah jantan lain dah rasmikan dahulu… mungkin ia akan jejaskan perasaan tanggungjawab yang sepatutnya ada.. k
Ini pandangan saya sebagai lelaki…


Seperkara lagi, ramai gadis yang tertipu n terus tertipu oleh lelaki yang pada awalnya menyatakan kesucian tu tak penting, tetapi selepas puas n bosan ditinggalkan sahaja. Lelaki secara umumnya memandang rendah kepada gadis yang tiada kesucian kerana gagal untuk pertahankannya n mungkin ia menganggap ‘gadis2 murahan’(maaf ya)ini hanya tempat untuk memuaskan nafsu semata2 mata..
Terpulanglah wahai sang gadis untuk menilai.. Terpulanglah kalo ada yang still nak bagi free@murahan kat jantan2 lain…

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u