Selasa, 3 Mei 2011

GAMBAR PENIPUAN KEMATIAN OSAMA BIN LADEN

penipuan+kematian+osama+bin+laden




Gambar diatas menunjukkan kemungkinan kematian osama bin laden adalah satu penipuan.


ramai pengguna twitter mendakwa gambar tersebut merupakan gabungan dua foto yang lain dan salah satunya adalah gambar sebenar osama bin laden yang diambil pada tahun 1998.


penipuan+kematian+osama+bin+laden


Berikut merupakan bagaimana penipuan kematian osama bin laden dilakukkan dengan mengunakan software photo editing seperti Adobe photoshop. 


penipuan+kematian+osama+bin+laden


kemungkinan gambar kematian osama bin laden diedit dari kematian orang lain.. ini membuktikan penipuan kematian osama bin laden lebih menonjol.
Lebih  menghairankan Para pegawai Amerika mengatakan bahawa pemimpin al-Qaeda dikebumikan di laut, tetapi kurangnya tentang pendedahan itu.. kenapa tak tunjuk upucara itu secara lansung?
keadaan ini menunjukkan Amerika sebenarnya merancang penipuan kematian osama bin laden. Terdapat banyak sebab kenapa penipuan kematian osama bin laden dibuat oleh Amerika antara terdapat rumor menyatakan osama itu adalah sebahagian dari agent sulit amerika sendiri yang menggunakan alasan memerangi keganasan 11 Sept untuk menyerang afganistan.
Ada sesetengah pendapat mengatakan rancangan jahat amerika sudah mula dibongkar untuk menutup menutup rancangan  jahat itu propaganda kematian osama bin laden dilakukan semata-mata menghentikan pembogkaran tersebut.


Kesimpulannya: kita harus berwaspada dengan tipu muslihat akhir zaman. wallahualam~

1 ulasan:

hawiz berkata...

tu la...hawiz pon kurang pasti ttg kematian beliau..ape pon..tunggu dan lihat je lah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Like Sekarang untuk dapatkan Info terkini

Powered By goldsilver2u